Odeljenje za budžet, privredu i finansije

Odeljenje za urbanizam, imovinsko-pravne i stambeno-komunalne poslove

Odeljenje za budžet, privredu i finansije

U okviru svoje nadležnosti obavlja poslove koji se odnose na: izradu nacrta Odluke o budžetu, pripremanje i izrada mesečnih, tromesečnih planova i kvota direktnih korisnika budžetskih sredstava i u njihovoj nadležnosti indirektnih i ostalih korisnika budžetskih sredstava za izvršenje budžeta, vršenje poslova razmatranja i analiziranja zahteva za finansiranje direktnih, indirektnih i ostalih korisnika budžetskih sredstava i predlaže visinu sredstava za iste, vršenje poslova praćenja prihoda i primanja i predlaganje mera za njihovo ostvarenje, vršenje poslova praćenja namenskog trošenja rashoda i izdataka u skladu sa Odlukom o budžetu, vršenje poslova upravljanja dugom u skladu sa zakonom, vršenje poslova budžetskog računovodstva i izveštavanja za korisnike budžetskih sredstava, vođenje glavne knjige trezora i pomoćnih knjiga budžeta opštine, upravljanje finansijskim informacionim sistemom, vršenje poslova raspodele finansijskih sredstava korisnicima budžeta u skladu sa odobrenim aproprijacijama, vršenje poslova sastavljanja konsolidovanih finansijskih izveštaja, vršenje poslova likvidature, blagajničkog poslovanja, obračuna plata, vršenje poslova kontrole poslovnih knjiga, izveštaja, pomoćnih evidencija i druge dokumentacije kod korisnika budžetskih sredstava, vršenje poslova donošenja programa i projekata iz oblasti poljoprivrede, vršenje poslova izrade odluka i ugovora i sprovođenje propisa iz oblasti poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede ,poslovi matične evidencije u stočarstvu. vršenje poslova za potrebe privrede i preduzetništva, vršenje poslova u postupku javnih nabavki u skladu sa zakonom, poslove lokalnog ekonomskog razvoja i kancelarije za mlade, vršenje poslova za ostvarivanje prava izbeglica, interno raseljenih lica.. Utvrđivanje, naplata i kontrolu lokalnih izvornih prihoda i drugih oblika javnih prihoda u skladu sa Zakonom i opštinskim odlukama, staranje o pravima i obavezama poreskih obveznika, vršenje kancelarijske i terenske kontrole poreskih obaveza radi provere i utvrđivanja zakonitosti i pravilnosti ispunjavanja poreskih obaveza, vršenje poslova izdavanja uverenja i potvrda o činjenicama o kojima vodi službenu evidenciju, primenjivanje jedinstvenog informacionog sistema i vođenje poreskog knjigovodstva za lokalne javne prihode, vršenje poslova izrade poreskog završnog računa, vođenje prvostepenog upravnog postupka protiv upravnih akata donetih u poreskom postupku. Poslove izrade pravnih i drugih akata vezanih za javne nabavke, pripremu plana nabavke, učestvovanje u izradi konkursne dokumentacije i pružanje stručne pomoći Komisiji za javne nabavke.

Povereni poslovi Ministarstva odbrane i poslovi vanrednih situacija – civilna zaštita.

Odsek za poslove lokalne poreske administracije i javnih nabavki