Opština Lapovo korisnik je naprednog integralnog CRM sistema koji daje mogućnost primanja i slanja informacija putem integrisanja različitih kanala komunikacije (elektronska pošta – email, telefon, SMS poruka, pisarnica – dokument, glasovna poruka van radnog vremena, smart phone aplikacija), kao i mogućnost praćenja toka predmeta, hronološki pregled odgovora svih službi koji se bave rešavanjem predmeta, mogućnost prepoznavanja i umrežavanja svih predmeta jednog klijenta, kreiranje izveštaja po velikom broju kriterijuma, automatsko kreiranje predmeta, kao i mnoge druge opcije koje pojednostavljuju rad sa klijentima automatizacijom i digitalizacijom procedura za prijavu i rešavanje predstavki građana.
![](https://lapovo.ls.gov.rs/wp-content/uploads/2023/12/Na-klik-lapovo-scaled.jpg)
Prednisti uvođenja ove najsavremenije softverske platforme i naprednog operativnog kontkt centra su višestruke:
![](https://lapovo.ls.gov.rs/wp-content/uploads/2023/12/INTEGRALNI-CRM-1-1024x576.png)
Putem ovog sistema građani brzo i na jednostavan način mogu postaviti bilo koje pitanje ili prijaviti bilo koji problem i dobiti adekvtan odgovor u najkraćem roku.
![](https://lapovo.ls.gov.rs/wp-content/uploads/2023/11/CRM-BIG-BANNER.png)