Општина Лапово корисник је напредног интегралног CRM система који даје могућност примања и слања информација путем интегрисања различитих канала комуникације (електронска пошта – емаил, телефон, SMS порука, писарница – документ, гласовна порука ван радног времена, smart phone апликација), као и могућност праћења тока предмета, хронолошки преглед одговора свих служби који се баве решавањем предмета, могућност препознавања и умрежавања свих предмета једног клијента, креирање извештаја по великом броју критеријума, аутоматско креирање предмета, као и многе друге опције које поједностављују рад са клијентима аутоматизацијом и дигитализацијом процедура за пријаву и решавање представки грађана.
![](https://lapovo.ls.gov.rs/wp-content/uploads/2023/12/Na-klik-lapovo-scaled.jpg)
Преднисти увођења ове најсавременије софтверске платформе и напредног оперативног конткт центра су вишеструке:
![](https://lapovo.ls.gov.rs/wp-content/uploads/2023/12/INTEGRALNI-CRM-1-1024x576.png)
Путем овог система грађани брзо и на једноставан начин могу поставити било које питање или пријавити било који проблем и добити адеквтан одговор у најкраћем року.
![](https://lapovo.ls.gov.rs/wp-content/uploads/2023/11/CRM-BIG-BANNER.png)