Општина Лапово корисник је напредног интегралног CRM система који даје могућност примања и слања информација путем интегрисања различитих канала комуникације (електронска пошта – емаил, телефон, SMS порука, писарница – документ, гласовна порука ван радног времена, smart phone апликација), као и могућност праћења тока предмета, хронолошки преглед одговора свих служби који се баве решавањем предмета, могућност препознавања и умрежавања свих предмета једног клијента, креирање извештаја по великом броју критеријума, аутоматско креирање предмета, као и многе друге опције које поједностављују рад са клијентима аутоматизацијом и дигитализацијом процедура за пријаву и решавање представки грађана.
Преднисти увођења ове најсавременије софтверске платформе и напредног оперативног конткт центра су вишеструке:
Путем овог система грађани брзо и на једноставан начин могу поставити било које питање или пријавити било који проблем и добити адеквтан одговор у најкраћем року.